Lite smått och gott

Jaha, då var det jag, mamman i familjen som skriver igen.. Inte så mycket uppdateringar på senaste men anledningen är, tycker jag, godtagbar... Med två barn, en hund och ett hus som håller på att renoveras hinner vi inte riktigt med.

Lilla Tuva har kommit till världen och hon är underbar liten tjej och lillasyster. Hon är väldigt snäll och äter och sover mest fortfarande.. Men de senaste dagarna har det varit längre perioder då hon varit vaken. Alla mår bra och nu har vardagen kommit igång igen. Alva går på dagis 3 dagar i veckan vilket är skönt så man har lite tid för sig själv och Tuva såklart.

Idag har vi varit på Skälby Gård med lite gamla barndomskamrater vilket var jättekul... Tänk att vi nu gick där 4 tjejer med en hel drös ungar. Lite konstigt men väldigt mysigt!!
I em skall vi åka till morbror Ola med familj och grilla lite.

Sänder med några bilder..










Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken tur att ag inte givit upp hoppet, utan gick in och kollade sidan. Viken överaskning att hitta nya bilder. Jag tror sAnnerligen att Tuva vuxit sedan vi såg henne. Vilken underbar bild med de två systrarna. Ja då tror jag att det är dags för en tår, när det är överstökat tror jag att jag fått ny energi till min städning

massor av kramar och pssar från farmor

2011-05-07 @ 09:35:16
Postat av: mormor

Jag säger som farmor att ibland kollar man in och hoppas att få se att sidan inte helt lagts ner.

Så man blir glad åt att så inte är fallet.

Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på mina små söta barnbarn.

2011-05-15 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0