Nervöst för ett tag..

Hej Hej allihopa!

Veckan på Gran Canaria har varit toppen och det har varit semester med sol, bad och lite lugn och ro.. Dock så är det inte så mycket vila när man har de små barnen men i det stora hela så har det inte funnits några måsten.
Men dagarna går fort då det är frukost, insmörjning, promenad, sovning, lunch, lite lek och bad, sovning, mellanmål, lek och gröt och sedan medföljning för våran middag och sedan välling och nattning. Och mitt emellan detta så skall vi hinna äta också;) Det är något hela tiden och helt plötsligt är kl halv fyra på eftermiddagen;)
Alva har haft det skönt och älskar att bada i poolen. Första dagen vi badade så var det allmän beskådning från balkongerna och terasserna då Alva skrattade och plaskade ljudligt;) Så har det sedan varit varje gång vi är på väg i. Hon har varit hotellets lilla maskot och alla stannar och pratar med henne. Hon är ett riktigt litet charmtroll!!
Nätterna har dock inte varit allt för kul då jag har varit vaken i stort sett mellan kl 4-6 varje morgon. En klarvaken Alva som sitter brevid och vill absolut inte sova..

Imorse ringde Tobbe och satte skräck i mig med att planen inte kund lyfta eller landa på Gran Canaria och dagen idag har varit lite nervös eftersom vi inget vetat om hemresan imorgon. Men innan middag idag vid 5 tiden så fick vi veta från Apollos hemsida att allt skall gå som vanligt imorgon. Skönt!! Längtar hem till resten av familjen och vill spendera lite tid med Tobbe innan han åker till Uddevalla nästa vecka och jobbar.

Så imorgon hoppas vi på en bra flygresa hem och sedan skall jag försöka sätta in några bilder så fort jag kan.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Kul att se att ni har det bra. Vi håller tummarna att resan hem går av stapeln, på utsatt tid. Det ar kanske mitt fel att "Tobben" skrämde upp Er. Jag hörde nämligen på radion att de stängde ganska många flygplatser. Senare hade Ulf hört att de öppnades igen efter några timmar, så nu håller vi tummarna. Kram

2010-05-12 @ 05:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0