Sjukstuga

Jaha, alltid skall det komma vid helt fel tillfälle... Igår natt hade Alva hög feber och var jätteledsen.. det var ganska ok under dagen då febern långsamt gick ned men hon var fortfarande väldigt dålig i ögonen.. hon såg så dålig ut. I natt har hon inte haft någon feber men gud så ledsen hon har varit.. näsan rinner och troligen så är det kanske öronen igen. Det typiska är att vi skulle åka till Helsingborg idag och vara där i veckan när Tobbe jobbar och sedan åka till Karlstad på vägen hem.. Sitter här och funderar hur jag skall göra. Följa med eller inte följa med....
Tycker synd om Alva som skall behöva ut och åka och hotellgästerna om hon kommer vara så ledsen på nätterna samtidigt som jag får panik när jag tänker på att vara själv med både henne och Malte om hon är sjuk. Efter en sån här natt och att dessutom vara själv så kommer jag att vara ett nervvrak. Får tänka på det lite under dagen och bestämma oss om några timmar...

Kommentarer
Postat av: Platsmormor

Usch nu får jag dåligt samvete, det kan ju ha varit jag som smittat henne. Hade ju sagt till mig själv att jag inte skulle vara så nära henne då vi träffade er, men kunde ju inte låta bli. Hoppas det blir bättre snart.

Pussa och krama henne från mig.

Anna

2010-03-22 @ 07:18:37
Postat av: sara

Ingen fara;) Hade säkert blivit sjuk ändå men en liten påverkan kan det kanske ha haft. Nu kanske vi är lite strängare nästa gång, hi hi... Förstår ju att det inte gick att låta bli.. måste ju få gosa när man väl ses! Hon är piggare nu men nu skall bara jag bli helt pigg. Vi flyger till Tobbe i helsingborg i morgon. Jag kramar henne massor!!! Kram tillbaks

2010-03-22 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0