Nya byxor

Hinner inte med att skriva något just nu utan ville bara lägga ut två bilder på prinsessan...

Dagen har varit lugn och skön och vi har bara varit hemma. Jag har hunnit sy lite i em och därav dessa nya byxor. Snart är det sömn på prov på Vattenmåravägen igen... ;)

Alva har idag gjort något för andra gången och jag tror inte det var någon slump. Jag lyckades få med det på film, jag har sagt det förut men jag hoppas jag kan lägga in det på bloggen i morgon.

Finns lite nya alster och foton på  http://busmumrik.blogspot.com




Kommentarer
Postat av: André

Hej!



Allt bra med er? Kul att ni provade aftereighttårtan! Blev den uppskattad, vad tyckte ni? Här kommer den säkert göras snart igen :)



Ha det så fint!

2010-03-17 @ 20:28:28
URL: http://vinomat.blogg.se/
Postat av: farmor

Oj vilken härlig bild. roligt att se att Alva har gula fina byxor, precis som hennes pappa hade som barn, hi,hi

2010-03-18 @ 06:19:02
Postat av: Morfar

Det var ett tag sedan jag var inne och kollade, men nu fick jag för mig att göra det. Det är ju stressigt med allting och svårt att hinna med allt.

2010-03-18 @ 15:38:50
Postat av: mormor

Vår lilla prinsessa blir nog duktig på gymmet när den tiden kommer. Armhävning innan man bara är 8 månader är nog rekord.Hon är ju bara för söt.

Puss o Kram på er

2010-03-18 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0