Long time ago...

Det var länge sen.. mycket beroende på att Alva inte vill lämna min famn på kvällarna och så är jag just nu väldigt trött och har inte haft så mycket inspiration...
Undantaget idag är att Alva ligger och sover på sitt täcke brevid mig i soffan... hoppas att det fugerar skapligt så jag i alla fall får händerna fria någon timme på kvällen;)

Jag sover inte så mycket på nätterna och orken börjar att ta ut sin rätt. Jag har ställt undan symaskinen nu några dagar.. jag vill så gärna sy men det blir mer en stress när jag just nu inte hinner på kvällarna eftersom Alva är så mammig. Så ni som tror att det inte är någon mening med att köpa kläder till Alva för att jag börjat sy har fel... kläder kommer hon att behöva även i framtiden och jag kommer inte att hinna sy allt.

Idag har jag gjort köttfärsås och pasta till Alva som jag fryst in och det kommer hon att få smaka på onsdag. Spännande att se vad hon tycker om det. Just nu äter hon väldigt bra!!! I em var vi även på öppna förskolan i centrum och träffade lite andra mammor och barn.. Alva tycker det är så kul att träffa andra människor.. speciellt barn.

I morgon har jag bjudit hem några från föräldra gruppen på fika och en tjej till som bor på gatan nedanför oss.. Skall bli kul.. jag har varnat dem för vild hund vid ankomst;)

Nehe... Skall strax gå och lägga mig så nu skall jag vila huvudet lite framför tvn.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Fint jag fttade vinken angående kläder., Njut av att du just nu är favoriten, tro mig det kommer andra tider,Hi

Kram

2010-03-16 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0