Köks- och sovfint

Här kommer en efterfrågad bild på köket;) Inte helt klart och försök trolla bort mig i bild som ser ut som världens mest slitna mamma för tillfället. Måste verkligen göra något åt mitt hår. Men vad?? Känner mig så blek och tråkig för tillfället. Tur att man är gift och vet att mannen som är vid ens sida älskar en ändå;)



Alva har fått en ny pyjamas. Mer om det på busmumriken... men här kommer en bild.



Idag har hon även ätit hemalagad köfffärs med persilja och potatispuré till. Hon åt och var nöjd;) Då är mamma glad! Sen har hon även blivit såå mammig just nu och det gör att man ibland blir lite lätt frustrerad men får hoppas att det är en "fas" och att det går över... Bara jag som kan ge mat och lägga för tillfället. Vilket för övrigt gått väldigt bra på sistone.. håll tummarna!

Så här fint väder hade vi i lördags och passade på att ta en underbar fika med grannarna Ted och Emma på deras framsida. 


Kommentarer
Postat av: André

Hej hej! Kul att du prövade på vitchokladtårtan, den har redan hunnit bli en favorit här.



Jätteroligt följa Alvas blogg, så söt hon är :)



Hälsa alla, ha det så bra! Kram

2010-03-08 @ 09:55:20
URL: http://vinomat.blogg.se/
Postat av: farfar

Hej! Vad snyggt köket blev! Bra jobbat! Härligt att se Alva växa upp synd bara att vi inte får alldeles intill - men vi gläder oss åt mötena vi får!

FF

2010-03-08 @ 15:16:06
Postat av: mormor

Stolt över dig och att du kan sy så fina kläder. Jag gillar tygen det är så många kul mönster och blir roliga kläder för Alva.Även jag måste kommentera köket och jag tycker det ser bra ut, lätt att göra rent. Jag ska måla nu så PoK till nästa gång

2010-03-09 @ 09:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0