Fisk med dill

Idag har Alva ätit kokt fisk med dill och potatispuré. Jag fick blanda ihop det en del men hon verkade tycka det var gott!! Ingen är gladare än jag!! Hon har ätit riktigt bra denna veckan och när hon i slutet börjar vekna lite så blandar jag i lite fruktpuré och då brukar hon få i sig en hel portion.

Hon har varit på ett strålande humör idag och när vi var på Maxi och storhandlade hon och jag så satt hon för första gången i barnsitsen i matvagnen.. hon var en så stor och duktig tjej. Glad hela tiden och de fem sista minuterna blev hon så trött så ögonen gick i kors men hon höll sig vaken tills vi satte oss i bilen.

Vi hoppas på ännu en bra natt då vi började med 5 minuters metoden igen igår men hopp om bättre resultat. Denna gången får hon fortfarande ha nappen. Det gick skapligt bra igår. Det är riktigt jobbigt de 50 min hon grät men sen somnade hon och vaknade bara en gång till på kvällen och en gång på natten och sov i sin egen säng. Det var riktigt skönt och hoppas att vi kan få lite egentid på kvällarna nu. Vi får ge det några nätter och se hur det går. Håller tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Platsmormor

Det kan bara bli bättre med både maten och sömnen, hoppas ni mår bra för övrigt. Här är allt som vanligt igen efter Egypten fast Annie har varit dålig sedan i fredags idag gick hon till skolan. På jobbet är det fullrulle ingen rast ingen ro men kul.

Hoppas vi kan synas nästa helg då pappa och jag är i Stockholm och slår runt. Vi vill ju vissa upp Prinsessan för Bob och Marita då. Kram Platsmormor

2010-03-03 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0