Studentfirande i Kalmar

Efter att ha varit själv med farmor och farfar på lördagen och halva söndagen så var Alva lycklig som en sol. Hon hade haft det så bra och jag tror också att både farmor och farmor njöt en smula över att få vara ensamma med sin prinsessa.. Vi åkte ner till Kalmar på söndagen och passade på att hälsa på Sara, Markus och Olle på måndagen samt morbror Ola med familj och mormor så klart. Vi bodde under veckan hos morfar och Anna. Moster Annie fick en del tid att mysa med sin systerdotter...

Vad underbart det var att se min lillebror ta studenten i onsdags!!! Lycklig och glad var han såklart och det var även vi. Kommer ihåg min egen student som igår med samtidigt inser man ju att åldern har tagit fart och att man faktiskt är betydligt äldre nu;)

Alva är ute och går med gåvagnen och farmor.


Alva med morfar innan Kim springer ut.


Kim får blommor från Alva och mig.

Kommentarer
Postat av: Platsmormor

Vilka härliga bilder både på Alva och den lyckliga Kim. Vilken härlig dag det blev. Annie längtar redan efter den lilla.



Stora bamsekramar

Anna

2010-06-21 @ 14:41:52
Postat av: farmor

Tidigt ute i studentvimlet, vad månde bliva?

Jag undrar just om det är en stor elefant, som hjälper Lilla Alva, att traska runt.

Glad midsommarafton

Kram

2010-06-24 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0