Love 2010

Tobbe och jag bestämde oss för att åka in till stan och strosa lite igår em eftersom det skall vara sådant pompa och ståt för bröllopet. Men ack vad vi bedrog oss... det var inget speciellt tyckte vi men lite strosat blev det och lite kändisar stötte vi på under strapatsen. När vi gick förbi Grand hotell så lyckades vi tajma in Kiss när de var på väg ut. Lite kul, tyckte vi;)

Lite glass i kungsträdgården blev det... Alva fick smaka lite också och mumma vad gott hon tyckte det var. Tur att vi kunde distrahera henne med lite mellanmål så att hon inte fick mer än några skedar..

Igår planterade vi ett äppelträd på tomten och vad fint det har blivit med allt vi gjort de senaste veckorna på baksidan. Häcken är borta och ett staket är uppsatt... även grind ut på baksidan är ihop snickrad av Tobbe. Stolta vi är över vår egen händiga man.. ;)

Idag har jag köpt 2 blåbärsbuskar som har planterats och nu håller vi tummarna att de ger mycket blåbär;)

Måste även lägga in en bild på vår lilla baderska som bara älskar detta vatten;) Numera badar hon mycket bra i handfatet i tvättstugan.. där sitter hon perfekt;)






Kommentarer
Postat av: farmor

härligt att se.Nu ser jag att vi ska låta Alva få bada och få glass i helgen. Hääärligt!!!!

Kram

2010-06-10 @ 17:37:30
Postat av: mormor

Det finns inget bättre än en tvättho att bada i.Man sitter stadigt o bra. Det var som i går när du också badade i tvätthon tycker jag när jag tittar på kortet.Du milde vad tiden går fort.

Kram på er alla tre

2010-06-21 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0