Sommar, sol och bad!!

Fullt medveten om att ni säkert inte går in så ofta längre på bloggen så lägger jag nu äntligen ut ett inlägg med bild. Att datorn hemma har lagt av och det inte går att redigera några kort har gjort att
även min bloggverksamhet har hamnat lite i stiltje...
Är nu hemma hos mormor och insåg hur länge det är sen jag skrev och kände att strunt samma om korten inte är perfekta.. huvudsaken i detta fallet är ju att ni får njuta lite av prinsessan..

Sommar och sol är det ju massor av och det har i stort sätt varit varmt sen midsommar. Vi har det jätteskönt och även pappa är nu ledig. Vi har 5 veckor kvar att njuta av att hela familjen är tillsammans och njuter det gör vi.

Pappa är i detta nu på väg i bil mot Vansbro för att göra sitt första delmoment i Klassikern och vi är så ledsna att vi inte kan vara med och heja på men andra systerliga plikter väntade. Min lillasyster och Alvas moster/gudmor konfirmeras idag och då måste vi ju vara här och fira.

Igår var vi en sväng hos min mormor och morfar och hälsade på, min moster var också där och träffade Alva för första gången. Alva fick lite paket och sedan bar det ner till Vita Sand i värmen för att bada. Där väntade Helle med Alvas kusiner. Och oj vad dom hade saknar Alva.

Det blåste lite kallt nere vid vattnet där vi satt så det blev inte jättemycket bad men så här kul hade Alva.





Annars rullar allt på.. Alva äter lite dåligt och lite allmänd tjurig.. vet inte om det beror på värmen eller om det bara är en av alla perioder. Hon har ett jädrans humör och kan verklinge inte förstå vem det kommer ifrån;) hi hi.. Hon tänder till på alla cylindrar inom några sekunder när det inte går hennes väg..
Men oj så stor hon har blivit.. bara 2 veckor tills 1årsdagen och vart tog detta året vägen.. samtidigt som det känns som om hon har varit i våra liv i all evighet. Hon är ju verkligen vår lilla prinsessa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0