Tobbes födelsedag

Men fy mig.... Jag glömde att rapportera om Tobbes födelsedag i söndags. På morgonen låg vi och mös alla 3 lite i sängen och sedan gick jag och Alva upp medans pappa fick sova vidare. Vid lunch var vi inne i stan på Haga Forum och åt brunch med Fredrik, Lisa och Maja. Det var jättetrevligt dock så var Alva inte på något toppenhumör så var lite svårt att sitta och slappna av. Alva vaknade med en jätte förkylning och snoret bara rann.
Tror att det var den morgonen som jag trodde att Alva hade fått öroninflammation men det var bara snor som hon hade kletat ut i ansiktet.

Nehe... nu måste jag avbryta här. Alva ligger brevid mig i soffan och hon bajsade så mycket att det är olidligt att lukta på... ;) Måste byta blöja om Malte och jag skall överleva.

Snart bär det av till sångstund och soppa.

I em kommer farmor och farfar och det blir lite packning för i morgon bär det av till Sälen!!!

Kram Kram från mig och Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0