Tjejkompisar

Hoppas ni alla fick en bra kväll igår och att ni firat ut det gamla året ordentligt och firat in det nya med buller och bong. Gårdags kvällen gick skapligt bra och jag och Alva var kvar på festen till halv tio sen gick vi in och la oss. Vid halv tolv när tobbe kom hem gick jag upp och vi gick ut på gatan för att skåla på tolvslaget med grannarna. Så det blev lite champange och raketer även fast jag inte hade räknat med det. Lite bonus alltså. Alva hade ungefär samma schema som vanligt igår och vaknade en gång i kvarten i ungefär 1 timme sen somnade hon in ordentligt.

Fam Sandén på nyårsfirade...




Vi gick upp vid halv sju idag och sedan vilade pappa och jag i skift för att vid lunchtid ut och gå en promenad i det fina vädret med Micke, Karin och Alice. Det var ruggigt kallt men så fint över skön när solen sken. Vi var inte de enda som var på promenad idag;) Det är så härligt på sjön nu så här års när isen och snön lagt sig och folk är ute och går och åker skridskor..

Familjen Andersson/Nylander följde med hem till oss och softade lite och köpte hämtpizza. Ett perfekt val en dag som denna när alla är trötta. Nu väntar även en kväll framför tvn (förhoppningsvis) om inte Alva vaknar allt för många gånger. Med chips och dipp.. mmmmmumma...

Så här mysiga är de söta små tjejerna som det bara skiljer 3 veckor emellan... man skulle kunna tro några månader när man jämför storlekarna... ;)



Alva fick sig några riktiga pussar av Alice... Det skall börja kelas med bästisarna i tid;)



Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tycker att Alva ser förvånad ut.

Dom är så himla söta och tänk vad roligt dom ska ha

i framtiden med varandra.

EN STOR Nyårskram till er alla från mormor

2010-01-02 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0