Babysim

Jaha, då var premiären för babysimmet avklarat;) Det var jättemysigt att göra något ihop och Alva tyckte att det var jättekul. Det var även kul att vi gör det ihop med Alice och Elise med föräldrar.

Jag bifogar en liten film från bassängen...

Annars har vi inte gjort så mycket. Alva har sovit skit i 2 nätter så vi är lite trötta som vanligt här hemma.. Idag söndag var Alva och jag inne och fikade med tant Mia medans Tobbe var ute och kollade bilar med Farbror Fredrik.

Jag har varit och tränat ikväll för första gången sen 2 år tillbaka. Otroligt skönt!!! Precis vad kroppen behöver så skall nog bli ordning och reda med det. Det kommer nog göra att jag blir piggare, har mindre ont i kroppen samt sover bättre på nätterna(iallafall när Alva sover).



Kommentarer
Postat av: Styvmormor

Gud vad härligt önskar jag fick vara med, hon tycker verkligen om att bada. Hoppas på en fin sommar och att vi kan bada då.

Kramar

Anna

2010-01-18 @ 13:11:13
Postat av: farmor

Hoppas att ni sovit gott i natt! Kul att äntligen få se en filmsnutt. Vår lilla prinsessa verkade gilla badet. Kul

Kram

2010-01-19 @ 07:13:20
Postat av: linda o wille

hej svejs, det där såg mysigt ut. hoppas allt ät bra med er. så kul att få se vad ni har för er :) kram

2010-01-21 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0