Busmumrik

Då jag ikväll fixat och donat lite med min andra blogg som nu är påbörjad kom jag på att jag ju måsta ge er adressen dig så ni kan gå in och kika.

Skall försöka hålla igång bägge dessa bloggar då jag inte tror att de som sybloggen även vänder sig till inte är intresserade av allt Alva och jag gör.

Busmumrikens innehåll är mest om vad jag syr och ev lite annat smått och gott i mitt pyssliga liv. Så gå gärna in där också emellanåt och kika så kan ni se vad som blir sytt.

http://busmumrik.blogspot.com/

Skall nu kila ner till tv:n och kika lite på OS med Tobbe och Alva. Ja, hon är uppe och sitter i pappas knä. Efter gårdagskvällen har vi nu bestämt att resterande av denna vecka frångår vi alla metoder och regler och bara är och njuter av vår lilla tjej som börjar bli stor och en egen liten individ med bestämda åsikter. Måste försöka lägga bort all stress om hur allt borde vara och bara vara ett tag framöver.
Sen får vi se på måndag ifall det har dykt upp några andra metoder vi kan prova, för lite rutiner måste vi ju ha framöver för att få lite egentid i vuxenvärlden;)

Skall även tilläggas att Alva i 2 kvällar slurpat i sig 1 flaska välling från pipmuggen till mammas och pappas stora lycka!!!

Kram på er alla så här i vinterkylan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0