Mysig fredagkväll

Igår vaknade vi vid 6.20 och hade en jättemysig morgon... Önskar att hon hade varit lika glad ch mysig hela dagarna så Tobbe hade fått umgås mer med henne när hon är glad. Vi får hoppas på att det blir mer och mer så i framtiden, håller tummarna..

Sovandet på dagen var sen inte riktigt så bra som jag hade hoppats och varje gång Alva somnade och jag skulle lägga ner henne så vaknade hon. Så igår blev det ingen dusch för mig som jag hade längtat så mycket efter. Igår inhandlades det även en höst overall i mjukt och mysigt material till Alva. Hon kommer se ut som en liten björn, med 2 öron och 1 svans;) Alva fick en overall av familjen Olsson men den kommer passa henne bättre till vintern då hon har växt lite till.

På kvällen fick vi en riktigt härlig kväll med Emma och Kristoffer som kom in på middag. Det bjöds på Yakiniku som tobbe hade ordnat med ett lånat stekbord av Farmor och Farfar. Alva sov delvis och var på glatt humör då hon var vaken. Så det var en efterlängtad lugn kväll med lite höstmys. Hon sov även till 4.30 innan hon skulle ha mat så jag känner mig väldigt utvilad idag. Efter den efterlängtade duschen också så känner jag mig som den drottning jag är som mamma till vår lilla prinsessa som just nu ligger bredvid mig sovandes i soffan...

Idag är det en tur in till Storstockholm som är inplanerad. Farmor och farfar är i stan och firar 40-årig bröllopsdag så vi skall in och äta middag hela familjen innan de beger sig vidare på musikal och övernattning på hotell. Vi håller tummarna att Alva även sköter sig ikväll!

Nu väntar det frukost och hämtning av en nyinköpt tapet som skall sättas upp i vardagsrummet i helgen förhoppningsvis...

Ha en underbar lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0