Ny vecka

Nu ligger vi alla 3 i sängen och lilla Alva är så duktig och sover i sin egna säng. Förhoppningsvis sover hon lite bättre inatt så jag inte behöver gå som i koma imorgonbitti. De sista nätterna har hon sovit väldigt oroligt och låter väldigt mycket fastän hon fortfarande är vaken... tyvärr så har jag svårt att sova då. Så den enda som vaknar trött är jag eftersom alla andra har sovit;)

Idag har Alva och jag varit på Ulriksdals slottsträdgård och köpt japanskt gräs och perenner till framsidan. Jag skall försöka ta kort på den imorgon så ni får se.

Imorgon skall hantverkarna förhoppningsvis vara här sista dagen. Det börjar bli lite tröttsamt att ha dem här nu så jag håller tummarna. Jag orkar inte vara hemma när de är här så jag, Alva och Malte ger nog oss iväg en sväng.

Håller tummarna för en natt full av sömn;)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0