Mycket på G

Veckorna går så fort och jag hinner inte riktigt med... Vad har vi gjort denna veckan? Jo, umgåtts med hantverkarna så klart. Igår var vi på Underbara barn mässan och hittade såklart en del kläder till Alva. Det blev Nova Star, Me&I, Geggamoja och några andra märken... Köpte en del större storlekar så att hon har framöver. Som vanligt när man kommer så ångrar man att man inte köpte vissa grejer.

Vi investerade även i en shiatsu massage dyna till mig och tobbe. Det behövs med våra ryggar;) Den kommer om 10 dagar och fy fanken vad skönt det skall bli.

Allt fungerar riktigt bra med Alva nu.. sen hon börjat ta nappen mer så somnar hon även själv när vi lagt henne. Just nu ligger hon bredvid mig i soffan och hon somnade i min famn och vaknade när jag la ner henne men hon var så duktig att somna om själv.

Funderar på om vi skall ner till BVC eller sångstund i Bollstanäs en sväng nästa vecka...

Nehe, skall springa till maten nu;)

Ha en härlig lördagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0