Intensiv helg

Jaha, då var det ny vecka igen då!! Fasen vad tiden går fort, jag har inga problem att sysselsätta oss iallafall;)

I fredags var vi på fika hos våra grannar längre ner på gatan och fikade. Alva var på ett strålande humör fastän att hon var dödstrött. Hon hade under dagen kommit underfund med ett nytt ljud och det höll hon på med under hela dagen. Hon satt och flirtade och lät hela eftermiddagen.  Sedan var det slapparstund under hela kvällen... Alltid lika skönt;)

På lördagen hade pappa sovmorgon och vid 9-tiden gick hela familjen en promenad till Ica och handlade för kvällen. Vi hade bjudit in Grannarna och familjen Andersson/Nylander till Thaikväll. Jag hade väll tagit mig lite vatten över huvudet och stod och lagade mat från kl 11 till 17 med undantag för en fika med Farbror Fredrik och Lisa som vi fick träffa för första gången. Det var väldigt trevligt och vi ser fram emot nästa tillfälle. Malte njöt nog mest av all uppmärksamhet;)
Vi hade en kanontrevlig kväll!!!

Under söndagen var det min tur till sovmorgon och pappa tog Malte och Alva ut på promenad på morgonen. De kom hem lagom till att jag gick upp. Vi hade en slödag och jag bakade surdegsbröd och hallonpaj som vi bjöd på när vi fick besök av Anders och Sandra.
Vi gick och la oss väldigt tidigt och hade en skön kväll framför sovrums tv:n. Gud vad jag tycker det är skönt att lägga mig tidigt och bara lata mig i sängen!!

Idag måndag fick vi besök av Plastmormor och moster Annie som skall stanna till torsdag. Vi var en tur till Ulriksdals slottsträdgård och åt god mat på kvällen.
Alva har varit på ett strålande humör större delen av dagen... härligt när vi nu har besök.

Imorgon bär det av till la stada och moster Annie skall nog shoppa en del. Det blir en middag innan hemfärd också... Blir till att berätta er senare för nu skall jag krypa till kojs.

Sov så gott!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, vad kul att du tittade in hos mig. Jag mår mycket bättre nu tack! Roligt att läsa lite här och se bilder på din söta dotter och på hur ni har det på dagarna. Jag missade ju dig när du var upp på jobbet. Ha en bra kväll. Stor kram

2009-10-28 @ 20:57:16
URL: http://tantjanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0