Heldag i Stockholm



I tisdags vaknade vi som vanligt vid 7-tiden och gjorde oss sedan i ordning för en heldag i Stockholm. Anna, Annie, Alva och jag åkte pendeltåget in och började sedan på Åhlens för att sedan ta oss genom hela drottninggatan och sedan vidare till Gallerian, Gamla Stan, Slussen, Medborgarplatsen och slutligen Ringen där vi hittade lite småsaker på Bolagret. På Polarn o pyret i Gallerian fick Alva en jättego vintermössa och en halskrage utav "Tant Anna". Ni skall få se ett kort på Alva och den vid ett senare tillfälle. Jag passade på att klippa mig också... så nu är håret mycket kortare...

Vi avslutade dagen trötta och utslitna på Koh phangang där Tobbe mötte upp oss och åt god Thaimat. Alva var en ängel hela dagen och skötte sig exemplariskt;)

Vi kom hem på kvällskvisten och slocknade tidigt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår varför jag har ont i benen när du beskriver hur vi gick på tisdagen, men det var det värt det jag jätte mysigt.



Kram

Tant Anna

2009-10-30 @ 09:45:24
Postat av: Anonym

Jag förstår varför jag har ont i benen när du beskriver hur vi gick på tisdagen, men det var det värt det jag jätte mysigt.



Kram

Tant Anna

2009-10-30 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0