Bild i Barometern



Idag Torsdag var familjen Sandén i Kalmars tidning Barometern, födelseannons på Alva. Den här fina bilden hade vi tagit hemma och skickat in.

Annars har det varit en lugn dag hemma i huset. Kalmarborna åkte tillbaka hem och jag hade tänkt att sova och vila varje gång Alva sov men men... varje gång jag la ner huvudet så vaknade hon i stort sätt direkt. Just nu har jag lite problem med sömnen här hemma och är väldigt trött.. trött ständigt helt enkelt... är väll omställningen att vara mamma, aldrig få vara för sig själv, höstgråa vädret och dålig sömn som orsakat min brist på energi för tillfället... När Tobbe kom hem passade vi på att åka ut i skogen och släppa Malte. Han behövde verkligen få springa av sig lite. Alva satt och tittade på alla träd i bärselen och somnade efter ett litet tag av alla nya intryck. Just nu sitter hon i mitt knä och börjar bli lite otålig så jag får återgå till att fokusera på prinsessan.

Kram Kram kära familj och vänner

Kommentarer
Postat av: Mormor

Söt som en sockertopp.

Längtar varje dag gör jag.

2009-11-02 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0