Husets framsida klar



I fredags hade vi en dag då vi mös en hel del samt fick en massa gjort. När Tobbe kom hem vid lunchtid så passade jag på att göra klart framsidan. Det var plantering av växter på vår gemensama del med grannen samt utläggning av sten. Nu är det klart vilket känns underbart. Hela förra veckan kände jag mig stressad av att vädret blev sämre och att jag inte skulle hinna plantera innan den riktiga frosten skulle komma, men jag hann;)

På eftermiddagen satt vi och kollade på en ny serie som vi tagit hem och bara slappade i soffan. Det behövdes... Har känt mig väldigt trött på sista tiden och behövde en helg med inga måsten men ändå då jag hann göra det som jag kände behövdes för att jag skulle få lite ro i kroppen. Och det var precis en sån helg jag fick!!

Kommentarer
Postat av: christina

Oj, så fint det blivit. Nu får ni försöka njuta av allt ni fixat

2009-11-02 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0